FAQ (Frequent asked questions)

Ik heb geen startbewijs ontvangen en ook geen bestel bevestiging….sta ik wel ingeschreven?
Wanneer je inlogt op onze website (rechtsboven) dan kan je bij “mijn bestellingen” zien wat je besteld hebt en in welk Startvak je moet starten. Als het hier goed staat dan komt alles in orde!

Hoe krijg ik mijn startbewijs?
Als je een startbewijs hebt gekocht ontvang je een mail met je bestelling. Als je deze mail niet hebt ontvangen, maar de betaling is wel gedaan, dan wees gerust: Je staat in ons systeem!
Je startbewijs kan je een uur voor je start-tijd ophalen in de Deelnemers tent. Mogelijk wordt gevraagd naar legitimatie.

Kan ik ergens douchen?
Er zijn mogelijkheden om de ergste modder af te “douchen” als dat nodig is, maar let op: We hebben alleen koud water douches! Bovendien zijn de douches gemengd.

Kan ik me omkleden?
Ja. Er zijn twee grote tenten aanwezig om je om te kleden. Eén voor de heren en één voor dames.

Kan ik parkeren?
Er is voldoende parkeerplaats om het start finish terrein. Parkeren is gratis.

Kan ik ook de 6km lopen met een 12km startbewijs?
Ja. De 12km run is gelijk aan de 6km run met twee extra loopjes van ieder 3 km. Je kan ten alle tijden besluiten de 6km borden te volgen in plaats van de 12km.

Kan ik ook starten in een ander startvak dan mijn aangekochte Startbewijs?
Alle deelnemers starten in hun eigen startvak om te voorkomen dat er te veel oponthoud ontstaat bij de obstakels. Ieder startvak start na een warming up en bestaat uit 3x 25 deelnemers die om de 10 minuten starten.

Kan ik mensen meenemen om mij aan te moedigen?
Ja natuurlijk! Er zijn verschillende plekken waar toeschouwers jou kunnen aanmoedigen. Ook is er voldoende eten, drinken en vertier op het start-finish terrein.

Jou antwoord op een vraag hier niet tussen?
Mail ons gerust op info@braverun.nl

0

Start typing and press Enter to search